The Otium Post

The Otium Post

07/06/2014

Kampens opprinnelse 8 april 2010 (tilbakeblikk)

Til etterretning og hjelp for nye kreftene i regjeringen som nå ´tør å stå frem´ i kampen for rettssikkerhet og borgerrettigheter i Norge,anbefaler jeg gjennomgang av min første henvendelse til Norges myndigheter vedr. den u-igjennomtenkte og forhastede innføringing av kildeskatten og hvilke konsekvenser det fikk for de svakeste i samfunnet.


Fra kampens opprinnelse 8 april 2010: 


Fremførte personlig omfattende søknad til ECHR i Brussel,som dessverre til slutt blev forkastet grunnet ufulstendig utnyttelse av ALLE midler,d.v.s. en runde gjennom ALLE norske domstoler og det hadde jeg rett og slett ikke råd til. Les lenken til noen av mine mange bilag til min ECHR søknad.

Søknad til European Court of Human Rights:


Gjennom denne tiden satte jeg meg grundig inn i ECHR lover og virkemåter,samt mye søking i deres arkiver over tidligere domsavgjørelser som kunne ha satt ´presedens´.
Anbefaler derfor også gjennomgang av mitt tidligere innlegg vedr. domsavgjørelsen mellom Schokin v Kroatia.

ECHR domsavgjørelse SCHOKIN v UKRAINE:



Håper dette kan bli en støtte i kampen for rettssikkerhet og borgerrettigheter i Norge.


Mvh

Tore Christiansen
THE OTIUM POST
Minstepensjonist
Sao Paulo - Brasil








No comments:

Post a Comment

Enter your comments here: