The Otium Post

The Otium Post

07/06/2014

Norske styresmakter vet ikke hvor mange nordmenn som er forlatt på sykehus i utlandet


Ja her er det mye å ta tak i for den nye Stortingsgruppen som skal sikre Norsk rettssikkerhet og borgerrettigheter.  Denne saken som belyses i dag er ikke enestående,jeg hadde selv et alvorlig tilfelle av prostatkreft og fikk store utgifter med et to måneders besøk til Sao Paulo Cancer Hospital og da jeg ikke har hatt råd til privat helseforsikring etter innføringen av kildeskatten måtte jeg stå for alle utgiftene selv med mye hjelp fra mine svigerforeldre som er brasilianske pensjonister.

Jeg sendte en email til Joanna Riann i Finansdepartementet og bad om å få slippe kildeskatten,noe hun øyeblikkelig avslo og refererte i stedet til lovverket for kildeskatten. Ingen medlidenhet,ingen hjelp. Hva får vi egentlig igjen for den betalte kildeskatten?

I videoreportasjen under ser man embedsverkets virkelige ansikt. Er det slik vi ønsker å ha det?





 TV2 reportasje :




No comments:

Post a Comment

Enter your comments here: