The Otium Post

The Otium Post

29/11/2013

Maa jo si at jeg er maaloes over oppfoerselen til baade FRP og Hoyre....

 


Attention: Statsminister Erna Solberg
Attention: Finansminister Siv Jensen



Maa jo si at jeg er maaloes over oppfoerselen til baade FRP og Hoyre hva gjelder deres intensjoner vedr. kildeskatten. Vi har skriftlige forsikringer fra BEGGE parter at dette var begge parter i mot helt i fra den be foreslaat og at den ville bli fjernet snarest. Hvordan er det mulig at de totalt glemmer sine loefter, spesielt overfor de svakeste i vaart samfunn og inngaar en hestehandel som totalt vil utrydde oss, snakker om holocaust!!

De av oss om tidligere hadde benevnelsen ´minstepensjonister´ skulle aldri ha blitt innkludert i den opprinnelige avtalen om kildeskatten i det hele tatt,tvert om skulle enhver som utvandret fra Norge ha mottatt et HELSETILSKUDD paa min. 15% for tapet av gratis medlemskap i Folketrygden som besparer Norge for millioner av kroner hvert aar,som en liten stoette til privat helseforsikring man blir noedt til aa kjoepe i utlandet,for min del ca. NOK 3.000.- per maaned,pluss dyre medisiner uten fradrag.

Er dessuten 100% sikker paa at alle disse foreslaatte besparelser paa ryggen (for ikke aa si bak ryggen) av pensjonister bosatt i utlandet,bunner i AP´s feilslaatte innvandringspolitikk av baade innvandrere og utenlandske sesongarbeidere som naa desperat soekes kompensert ved tyveri fra de svakeste. Traktaten med The Human Rights Treaty i Strasbourgh sier klart og tydelig at ingen nasjon kan belaste sine borgeres eiendom ved flytting over landegrensene,f.eks. ved ekteskap o.l. det vaere seg kildeskatteller annen form for utligning av leveomkostningene.


For min egen del hadde jeg ikke vaert i stand til aa leve en respektabel pensjonisttilvaerelse i Norge kun paa en´, til og med ´begrenset´minstepensjon fordi jeg ´ble foedt for tidlig. Basert paa gjeldende lov og skattetilstander i 2003,etter aa ha giftet meg i Norge med min Brasilianske kone,besluttet vi oss til aa flytte til hennes hjemby i Sao Paulo,Brasil som i foelge vedhengte statistikk over leve omkostninger i verden, ligger 6 trinn hoyere enn selv Oslo. Hele 7 aar deretter starter Skattevesenet plutselig aa trekke hele 15% fra min minstepensjon. Det til tross for at jeg ved avreise fra Norge mottok en skriftlig kontrakt fra Kemneren I Kristiansand at jeg fra dags dato var frittatt fra aa betale skatt til Norge. Det var ikke snakk om HVILKEN skatt, kun SKATT. En videre deklarerer vaar konstitusjon klart og tydelig at INGEN NY LOV kan ha tilbakevirkende kraft.


Forsetter den nye regjeringen inndrivelse av kildeskatten samt bostedsutjevning av pensjonen har jeg knapt mere igjen enn til min begravelse. Men det er vel kanskje ogsaa hensikten for aa utjevne ´eldreboelgen´.


No comments:

Post a Comment

Enter your comments here: